Logo RID;
    • Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Revista ISALUD
    • Año 2024
    • Revista ISALUD, 2024, 19(92)
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Revista ISALUD
    • Año 2024
    • Revista ISALUD, 2024, 19(92)
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Formar pedagógicamente a profesionales: trayectoria y espiral

    Thumbnail
    View/Open
    92 - Educación Superior 52-56.pdf (395.8Kb)
    Date
    2024-09
    Author
    Agulló, Marcela
    Baez, Luján
    Ornique, Mariana
    Reboredo de Zambonini, Silvia
    Sabelli, María José
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Resulta fundamental que la formación pedagógica de profesionales asuma, aborde y problematice los saberes que fueron construidos en momentos previos a un profesorado o carrera docente, tales como la autobiografía como estudiantes o bien la experiencia en el trabajo docente.
    URI
    http://repositorio.isalud.edu.ar/xmlui/handle/123456789/1778
    Collections
    • Revista ISALUD, 2024, 19(92)

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback
    Theme by 
    Atmire NV